close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דגמי הסלונים שכבשו את 2017

מערכת שורשו תמוז, תשעז30/06/2017

דגמי הסלונים של 2017 מתאפיינים בצבעים אחידים, ללא הדפסים וללא עיטורים מיוחדים. סקירה

תגיות:
כל אחד מחדרי הבית הוא בעל חשיבות עצומה בפני עצמו, אבל יש חדר אחד מרכזי ומשמעותי ביותר. הסלון. במקום הזה אנחנו מארחים חברים, מבלים עם המשפחה או פשוט עוצרים כדי לנוח בסוף יום עבודה מפרך במיוחד. אם כן, מאחר ומדובר בחלל שמשמש אותנו הרבה יותר מאשר כל פינה אחרת בבית, אין ספק שתכנון הסלון מחייב תשומת לב רבה ולא מעט השקעה. אם אתם עומדים להחליף את הסלון בימים אלה, לרענן את חדר המגורים ולהפוך את הפינה הקטנה הזו לאטרקציה של ממש, לפניכם כמה רעיונות לדגמים שכבר כבשו את ישראל מתחילת השנה, וימשיכו לעשות זאת לפחות עד ש-2017 תסתיים.

ספות מעור – כאן כדי להישאר
בין אם אתם מעצבים את סלון הבית או את חדר ההמתנה במשרד, סביר להניח שהמילה "יוקרה" עולה לא פעם. אין ספק שמערכת ישיבה מפוארת ויוקרתית היא אחת המבוקשות ביותר, אבל זה לא אומר שאתם חייבים להוציא על מערכת כזו סכומי עתק. ספות העור של 2017 מצליחות להציע שילוב מדויק ונפלא בין מראה מעוצב, מרהיב ויוקרתי להפליא, לבין פונקציונליות בלתי מתפשרת ומחירים הגיוניים לחלוטין. כך תוכלו לבחור מערכת ישיבה שמתאימה למידות הסלון וגם לסטייל שלכם, בלי להתפשר על היוקרה שאתם כמהים להשיג.

עיצוב הספה
פעם, לפני כמה שנים טובות לפחות, היינו בוחרים מערכות סלון שכוללות שתיים או שלוש ספות בגדלים משתנים. האפשרות הזו בהחלט קיימת עד היום, והיא יכולה להיות פתרון מצוין, אבל עם הזמן התפתחו גם כמה עיצובים חדשים ששוברים את המסורת הזו. ספות שצורתן מזכירה את האות ר' זוכות היום לפופולאריות עצומה גם בדירות קטנות וגם בגדולות ומרווחות יותר. הסיבה לכך היא שהן מרשימות יותר, והעיצוב שלהן חמים ומזמין יותר. בדירה קטנה הספה הזו תהווה חיסכון משמעותי במקום, ואילו בדירה גדולה ניתן לבחור ספה מרווחת מאוד, שתמלא את החלל ותעניק לו תחושה כיפית ומפנקת מאוד.

בחירת הצבעים
בניגוד לימים עברו, שבהם הספות היו מעוצבות עם הדפסים, פרחים ושלל עיטורים שנתנו תחושה כפרית למדי אבל קצת הגבילו את יכולות העיצוב של הסלון כולו, היום המצב אחר לחלוטין. דגמי הסלונים של 2017 מתאפיינים בצבעים אחידים, ללא הדפסים וללא עיטורים מיוחדים, והיתרון הגדול הוא שספות בצבע אחיד מעניקות לכם חופש פעולה מוחלט בעיצוב החלל. כך אתם יכולים לבחור ספה בצבע ניטרלי כמו שחור, לבן או אפור, ולהעשיר את עיצוב הסלון כולו על ידי הוספת כריות צבעוניות, צביעת קיר אחד בגוון חזק יותר או פריסת תמונות וחפצי נוי ססגוניים. וגם ההיפך הוא הנכון. אם עיצוב הסלון שלכם נקי להפליא, ספה אדומה תעניק אור וצבע לחדר.
מידע נוסף www.21.tv

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה